http://www.xmasclock.com/

14 april 2010

Vad roligt!

Har idag i ett varmt och soligt vårväder fyndat uppe på en vind,en liten korg,som såklart är handgjord på alla de sätt,och 3 st pulver kaffe burkar,ni vet domdär i glas,som ser ut att vara från 30-talet fast di är mycket yngre.
Jag viste inte att det fanns så många olika storlekar av dom,till min glada förvåning hittade jag en som var rejält mycke mindre än dom andra,och dom andra som visade sej vara större än dom jag hade från förrut hemma!
Nu är allt tvättat från skräp och damm(som hittas på en vind)och innehållen blev denna gång Eko potatis-mjöl,socker och mannagryn,ända problemet som nu upstod är att den hyllan är ju hur vacker som helst,medans dom andra ser grymt förfärliga ut...jag hatar förpakningar,allt jag köper hem blir omflyttat i något snyggare,men i brist på flyttnings ställe så har det blivit några förpakningar som ligger och ser skräpliga ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar