http://www.xmasclock.com/

21 september 2010

förbannat ändå!!

Kan ni tänka er att det som inte du vet om dej själv vet säkert alla andra i en liten stad där man bor,Igen en gång,man kan inte gå till polisstationen utan att man säkert har varit på förhör,gå till en hälsosyster utan att man troligen har värsta könssjukdomen...eller varför inte gå in till alko och vara alkoholist?
En mycket personlig sak(inte så farlig)som jag själv sköter om med familjen har ingen,jag repeterar mej INGEN något med att göra,men i denna lilla stad där jag bor är tystnadsplikt något man inte går efter,av personliga erfarenheter skulle jag kunna lägga 2personer riktigt illa i klistret där dom troligen i slutändan skulle få lämna sina jobb...å vänta ni bara,en dag då jag inte är på det bästa humöret kan sådana utläckta nyheter faktiskt ställa sej rakt i fejset på personer ifråga tilbax.

som man säger: du skall beté dej mot andra så som du vill att dom skall beté sej imot dej!

1 kommentar:

  1. ge dom en varning å nästa gång de händer (om de händer) så lagar du dom i klistret .. jag skulle ALDRIG berätta om våra kunder vidäre,redan av prinsip orsaker...!!!

    SvaraRadera