http://www.xmasclock.com/

17 november 2010

what a day!

Har hunnit med en hel massa idag,t.o.m varit på bio på en kl.15:00 föreställning..underligt eftersom man oftast brukar gå runt 18-19,men...Harry potter part 1 av sista delen är igen en gång att rekomendera som alla tidigare potter filmer,iam a big fan,och medger att det kommer att vara grymt att se sista delen i nästa sommar(snyft juh!)
Men jag har även dragit hem appelsiner idag som kommer att skäras och torkas allt för julen och lite till,även en del julklappar har idag igen fått papper runt sej och julgubben har en hel del att dra med sej som vanligt,fast jag är den som satsar på ett paket/pers inte 5 som många andra,det blir bara fel om man börjar satsa på mycket..satsa på en bra än flere crap!
Även vit byket är klart och upphängt,samt nyvikta kläder i skåpet(drog ut allt igår för jag var missnöjd med den ena hyllan)vist e de snyggt när allt är på sin plats:)
Imorgon vet jag inte riktigt ännu vad jag skall göra men kommer på det säkert så fort jag stiger upp...aj men vist,det skall bli jästbröd och appelsintorkning..simpelt enkelt done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar