http://www.xmasclock.com/

8 december 2010

observerat hos oss..

hos oss:

-blev det tyst på morgonen då beskedet av att kari tapio hade dött,efter det ljöd "olen suomalainen"!

-mamma och pappa pratar svenska,sonen pratar finska!

-återbäringen av skatten skulle ha rykt upp redan om den inte skulle automatiskt fara till ett konto jag minns sådär vart 5:te år!

-att hantverken försvinner,vem fan är här riktigt?

-kan stoppa yllesockorna bättre än jag kan koka vatten!

-observerade då mina vanttar blev våta att dom tydligen är av riktit får-ull duunat,stanken var en höjdare!

-man minns inte det som borde minnas,shit lixom happends!

-man vill igen så mycket men kan så litet...varför får man inte ha hönor i höghus,är inte det normal klassifierat i ryssland?

-sambon tömde diskmaskinen:"jag:du lägger glsen fel,dom med "p" i botten e mina,dom ska vara på vänster sida å dina ikea glas på höger" "sambon: e de nu egentligen nån skillna,vems glas" "jag: nå de e klart de,vill nån flytta så ska allt vara på sina platser så de går me fart undan"...vi ha bott ihop i snart 3 år,vi använder fortfarande inte varandras bestick eller glas...SÅ DE SÅ!!!

-pajkvinna börjar vara ett dagligt "lift me up"(http://sassa.ratata.fi/)!

Että näin meillä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar