http://www.xmasclock.com/

8 april 2011

omändring!

Sonen har fått ett par nya jeans...men det visade sej vara jeans för flickor...well,istället för att slänga dom(finns inga små flickor i vän-kretsen eller ge dom till UFF)så tog jag duktigt fram nål,tråd och sax,and voilá nu finns det fake fickor bak på rumpan och all ljusrödtråd är om färgat till svart..hur enkelt som helst juh!
Även en gammal "fin"skjorta som tillhört min momi blev till en väska som håller plats för mina byk-knipor,remmen över axeln är ett band som kom hem med sambon då han köpte några nya t-shirts,måste säga att jag är mycket nöjd med mina resultat...har inte tagit några bilder,tyvärr...
Nästa omändring finns även i tankarna men..vi väntar och ser vad som händer,såhär vårtid blir man ju bara så grymt inspirerad av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar