http://www.xmasclock.com/

21 juli 2013

Super tråkig,jag vet..

Alltså förlåt för att inläggen kommer med så enormt dåliga mellanrum,det är bara det att det händer så mycket i livet just nu att jag knappt kan få en ända tanke att samla sej innan nästa åter dyker upp och ändrar den första som var ganska lik den sista som kom för att stanna men försvann i hasten av tanken nummer 25 av börjandet...???? Ja exakt..så tvinningt är allt just nu.
Så jag vägrar att lägga in något innan jag är lite mera okej med mej själv.

Kan dock lova er att en massa trevligt händer mellan varven av mina tankar och vi har gjort en massa trevligt under dom senaste veckorna..att hållas igång får en att tänka på annat..

Ingenting att bli orolig för allt är ändå i sin ordning...

Här skall ni få lite vacker lugnande musik från det härliga 20-talet

Until next time..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar