http://www.xmasclock.com/

1 oktober 2010

6h kvar!

Bara 6h kvar tills jag borde vara färdig för fest,min kära vän fyller hela "half way 80" och hon har ställt till fest med rock n roll musik och mat,mat i form av soppa...
har aldrig ännu erfarit att det bjuds på soppa på en födelsedag,
men när jag hörde hurudan soppa så steg intresset ännu mer,
en laxsoppa med svart koskenlaskia ost,samt semlor,surbröd och ett halv mörkt bröd...och BONDOST,hemgjord bondost,oh im in heaven!senare på kvällen bjuds det även på kaffe med tårta.
Synd bara att igen en gång är sambon på jobb när det ställs till med trevligheter som vi kunde tillsammans avnjuta,så jag får nöja mej med nära vänner som vanligt!

Borde kanske börja lite kolla vad man skall slänga på sej...kom som du är står det på inbjudnings kortet,tror bestämt att så blir det med,jag gillar inga "fin" kläder eller klänningar eller eller...u get the point,farkkun på och nån huppare,de e jag de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar