http://www.xmasclock.com/

11 oktober 2010

simpelt!

Sambon tog fram bruksanvisningen till bykmaskinen för typ 1månad sen...men den har inte hittat tillbaks till dens rätta plats,jag använder inte den,
men hamnar att flytta på den varje gång jag skall ta ner bykpulvret från hyllan,
så idag,blev jag urrasande på den jäkla A4 pappers helvetet å slängde det en hylla upp med alla serie tidningar som aldrig blir rörda men nog kommer till hela tiden...men papperet var inte på min sida,eller kanske var den(?)
för den kom ner som en skada skjuti anka och landade bakom bykmaskinen!

Well,jag ser den inte,och den stör inte mej mer så...jag ser detta som ett enkelt och simpelt sätt att få bort sånt som inte berör mej.
och nej..jag tänker inte gräva upp den därifrån,däremot slängde jag en post-it lapp på maskinen där det står: bruksanvisningen till bykmaskinen ligger där--->!
Så om nån känner sej träffad och tycker att dom vill ha den så vet dom ju var den ligger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar