http://www.xmasclock.com/

21 februari 2011

vad skulle du välja?

vart man än vänder sej kommer det alltid imot en...ÄR NI INTE GIFTA???!!!!!överraskad som fan reaktionen från människor som inte har något med det att göra eftersom dom inte är vi...så...det blev lite å störa mej igen,men tilika kom jag på en grej...why have a ring on your finger if u can have your dream car in the yard??so totaly juh,alltså om chansen kommer att få just "dendär" bilen på gården så skulle jag inte fundera 2gånger...klart det att jag hällre skulle ta bilen än ringen!

1 kommentar:

  1. Det är ju så från och till.. All kan ju inte ha samma åsikter och drömmar.. De finns säkert såna som helre skulle få den vakraste ringen nånsin på fingret än att ha drömmbilen..:) Jag tex har redan fått den vakraste förlovningsringen nånsin,fått min bil, så vad blir de till nästa då,...;)

    SvaraRadera