http://www.xmasclock.com/

6 maj 2011

voi dääm!

Här har det blivit odlat tomatplantor,gurka,paprika å en hel del klätterväxter,som skall ut på balkongen,som sedan får klättra opp på vår fin fina ritilä...well jätte roligt och fint åssådär,ända tills LUMON gubben meddelar att våra balkongsfönster kommer att bli upplagda någongång i juni,troligen mellan 1-15...sådär for de då...å mina mycket bra vuxna blommbörjan :(
Men sen igen,när vi tänker postivt,hur fint är det inte me balkongfönster,vi har ju ändå disskuterat dom i 2år,och troligen kommer mina växter att växa bättre och man kan inreda på nya sätt,finemang!

För er som nu sitter och funderar why the heck jag inte kan plantera ut mina blommor är den att: ritilän som blommorna skall klänga på skall tas bort så att fönster rutorna ryms in,och efter att som är på plats skall ritilän lite sågas och fästas på utsidan av fönstren...de blir no bra...alla på en gång nu:DE BLIR NO BRA!!!

Joo förståss harmar de,men som min sköna sambo sa...vi kan allti plantera nya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar