http://www.xmasclock.com/

22 november 2012

Snart börjar den,Påriktigt!

Ännu har vi inte fått åskåda en massa julljus och dekorationer i vår stad,vilket i sig känns riktigt skönt,julen borde inte få börja förän sista november,på så sätt kunde en stor del stress undvikas,den där undermedvetna stressen...
På en mycket kär väns blogg såg jag ändå hur större städer satsat på jul belysning redan nu,Stockholm i mitt hjärta,även vid jule tid,och jag vill absolut dela med mej en av hennes bilder..
Ytterom Sture gallerian ser det nu ut såhär,juligt värre...Längtar!!
Sista november kommer jag att vara på Christmas shopping by night ,det är då julen kickar igång i vår stad,och efter det kommer jag även här på bloggen att kicka off med en hel del olika tips och recept bl.a.,så håll ögonen öppna,gamla och nya  ideér för alla!

I väntan på julen!...(nu tar jag en liten bloggpaus,syns igen nästa vecka)

1 kommentar:

  1. På bloggens Facebook sida frågadest det när Shopping by night är,nästa veckas fredag 30.11 från början kl.18-22,Kom och umgås vet ja!

    SvaraRadera