http://www.xmasclock.com/

16 april 2013

Auts,kanske man lämnar emellan!

Hittade under en dag två små texter som fick mej att undra,om det verkligen är såhär illa så är det väl bättre att lämna emellan..

Nåjaa..nog tror jag att man blir tjock även om man inte är gift,så ser det ut på denhär fronten i alla fall...
Der är väl så att äter den ena så äter den andra,man lixom "retar" mat i varann...men sen igen,mat är gott.

Detta påstående kan jag inte själv dra mej till,jag dricker inte så mycket,under ett veckoslut kan det hända att jag enbart njuter av en cider och några glas vin,medans många andra jag känner inte nöjer sej alls under en "six päk"..så om detta stämmer är jag inte hel säker på om det skall då löna sej...
Men eftersom jag varken är fölovad eller gift så har jag väl tid på mej att studera ämnet vidäre.

Det kan ju hända att detta är en "trend" lika som det är trend att gifta sej för att sedan skilja sej...dumma idéer måtte jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar