http://www.xmasclock.com/

25 februari 2015

Ibland bara händer det..

Jag kan inte sluta tänka på hur snabbt allt kan vända,alla dagar har något psitivt med sej,även fastän dom skulle verka väldans dystra och tråkiga.

På söndag fick vi sorge meddelandet om vår underbara grannes bortgång men under den dagen kom det även en massa bra känslor fram,två dagar senare kom det mest underbaraste meddelandet ever.

Nu blir det en hel del nytt att börja fundera på och planera och...oh...jag är så otroligt lycklig,av det dåliga kommer det bra,så är det alltid.

Vi är så i början av lyckligheten som kommer att finnas i våra liv i massvis med årtionden framöver.

Så håll i er...efter en tid får även ni veta litet mer.

Kan förbereda er om att jag säkert nu i början kommer att hållas frånvarande,måste samla energi och vila..men när tiden är inne så blir det nya inlägg,nya energi kickar och mycket kärlek.

Puss på er!

Snede


2 kommentarer:

  1. Ja, det kommer upp- och nedgångar i livet. Men nu har ni mycket spännande framför er! Ska bli kul att få följa det här på din blogg.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man är ju sjukt ivrig..här fortsätter livet genast som jag får mej själv att sitta ner mer än 3minuter i gången,annars hoppar jag ju bara omkring som en duracell kanin :)

      Radera