http://www.xmasclock.com/

18 augusti 2016

Att skämmas bort.

Efter en lång arbetsvecka,en tung dag eller efter ett projekt som blivit klart vill man oftast skämma bort sej själv lite grann,brukar du göra det?

Jag kan inte säga att jag gjort något av det överstående men då jag har några extra slantar i fickan som inte mera behövs läggas i spargrisen,då,då skämmer jag bort mej med något jag tänkt på en längre tid.



Jag älskar att "fönster shoppa",alltså gå omkring på gatan och titta in genom skylt fönstren och drömma mej bort,titta på något som jag kanske så skulle vilja ha och vet att någon dag är den min...

Samma gör jag även på internet har jag märkt,jag går in på olika sajter och plockar in en massa olika prylar och grejs till köpkorgen,tittar på slutsumman och raderar allt,för just då kanske jag inte kan skämma bort mej,det kan ta en tid,men det stör inte mej alls.


Nu har jag dock skämt bort mej,i våras läste jag om några produkter som intresserad mej massor och nu är dom här framför mej i sina förpackningar.

Det blev alltså en kristall deo block,alkoholfri,aluminiumfri och doftfri 100% naturlig produkt,för dom dagarna då citronen har blivit kvar i butiken och jag inte hinner gå och köpa min vanliga deodorant,då kan jag dra denna på istället.
Vid morgon tvätten då man ännu är lite fuktig underarmana är det bara att dra blocket i armhålorna..skall bli intressant.

Blev också en svarttvål som borde lite hjälpa med min psoriasis,många hyllar svarttvålen som har naturliga antiseptiska ämnen,är skonsam och passar från baby till gammal tant/gubbe.Ända att tämka på att den måste torka luftigt annars börjar den lätt mögla.

Det blev också en liten kub med raktvål,med doft av ljung,innehåller betonitlera som också skall göra bra för irriterad hud,denna produkt är inhemsk vilket gör det lite extra trevligt.Kanske blir det fina ben såhär till hösten ;)

Fästmannen har en tid parata om att det kunde vara roligt att prova något till skägget,så det blev en skäggolja även den i enbart naturliga material.

Skall bli roligt att prova produkterna och hoppas på att dom är så bra att man fortsätter köpa hem dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar