http://www.xmasclock.com/

27 november 2017

Plastfritt Loppisfynd.


Liten presant till mej och familjen,nämligen en smörask och en godis-skål har hittats på en loppisrunda i stan,nöjd?-JA!


Vi använder ju enbart äkta smör för då vet man ju vad man har framför sej,växtbaserade prosukter är lite skrämmande tycker vi..det är en ganska lång process innan man kommer till det man vill så..ja,om ni funderar på saken vet nu vad jag menar.

Har länge sökt efter båda skålarna och nu är den delen av livet i ordning,en godis-skål har funnits i tankarna då jag minns att gamla farmor hade en sån och hon bjöd alltid på fazers lakta eller fazers bästa från den,om jag minns rätt var skålen grön..hmm..kan ha fel då jag var ganska liten då min gamla farmor gick bort.


Men nu har vi båda,va fint.

2 kommentarer: