http://www.xmasclock.com/

14 april 2019

Så har vi kalasat

Tjohej, nu har vi kalas at klart för vår del denna vår, killarna är nöjda, vi alla är nöjda. 

Förberedelser inför kalaset. 

En del saker gjorde jag själv iår, en del köpte jag färdigt.
Man blir lite bekväm av sej och går den enklare vägen bara för att man vet att det inte t.ex. är någon idé att baka en stor kaka då ingen egentligen nuförtiden vill äta så mycket sött. Smörgås kakan gör jag ändå själv.

Godsaker framdukade

Vi skattade högt och pratade ännu högre, så som det är då vi är alla samlade, härligt!

 Vi hann och förhandsrösta tidigare i veckan inför riksdagsvalet och ikväll sitter jag faktiskt och ser med ett öga på hur det gick, kommer "vår" kandidat in eller inte?!


Vet inte om det är mitt jobb som gör mej intresserad eller faktiskt det att min mamma har röstat för säkert andra gången i sitt liv, det ni, det är tuffa grejer!

Hur som så har veckoslutet gått bra och vi är slut kalasade och belåtna.

2 kommentarer: