http://www.xmasclock.com/

23 september 2019

Bic intensity fine

I samarbete med buzzador!

Glädjen över en bra penna är oslagbar, glädjen över en penna som är så tunn att detaljer är enkla att göra är bara lycka över allt annat.


Intensity fine liner pennan av Bic är allt i ett, med spetsen på 1mm är den suverän för minsta detaljerna. Färgerna är bra, inte rinnig och den färgen som lovas är också den du får på ditt papper.


Jag började mitt prövande av pennorna genom att rita en flaska var ett ekollon börjat växa i. Väldigt nöjd blev jag genast då jag fick små rötter att se bra ut, hårtunna och relativt äkta. Linje redden utlovas att vara 0,4mm.


Sen blev det ett motiv från midsommar och solnedgången. En helt skaplig snabb teckning med färger som är klara och vackra.


Finskrift är inte min grej men även här var det roligt att få till en snygg stil.

Färgerna i förpackningen är tjugo stycken.


Några andra bilder blev det också under kvällarna, man blir väldigt inspirerad att fortsätta när en produkt är bra och enkel att använda. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar