http://www.xmasclock.com/

20 december 2021

Snart är det jul

 Det har varit en exeptionell tung början av vintern. En vän gick bort i mitten av november och tankarna har svävat om det redan länge och fortfarande. Jobbet har varit tungt, men ändå har jag lyckats med det jag velat.

Nu kommer det snart att bli julledigt, mycket mycket uppskattat. Telefonen får bli på ljudlös, datorn avstängd och jag öppnar inte i misstag heller ett mejl innan januaris fösta vecka.

Jag hoppas på att julen kommer vara lugnande och skön, utan måsten. Nyår skall vi fira med några vänpar så som vi brukat.

Jag önskar alla läsare en riktigt God Jul och ett bättre 2022.



3 kommentarer:

  1. De flesta av oss fick några sköna, lediga dagar kring jul och nyår. Viktigt med den vilan!
    Du har skött ditt jobb jättebra! I dessa covidtider får vi alla kämpa.
    Sorgen har också sin tid, behöver sin plats. Ljusa minnen finns också kvar ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var bra ledighet. Nu hoppas vi det nya året går bra.

      Radera
  2. Det blir så bra som vi gör det till ��

    SvaraRadera