http://www.xmasclock.com/

15 juni 2015

Fågelbad

Fågelbad är så lugnande,med eller utan fåglar i..ibland hittar dom inte dit,men bara det att det finns ett fågelbad på gården gör mycket till bara sej,det är ett blickfång och ett litet konstverk i sej.

Jag hittade bakom häcken en rektangulär ram av järn,i form av en låda,vad den hade använts till innan förblir ett mysterium men jag bara visste att denna sak skall bli till något på gården.


Jag hittade även en kruka och två fat samt lite delar av tegelstenar,att prova sej fram är halva vägen att få det färdigt är bara det bästa.


Jag valde att gå på en och samma färg,krukan lade jag in lite på snedden och en bit av tegelsten i bakänden så den inte rör sej utan sitter stadigt.

Innuti kom det ena fatet,här kommer sedan vattnet att finnas.


På plats,en liten kulle i blombänken,den perfekta platsen för detta fågelbad som kostade absolut ingenting.

Ta vad ni har och gör det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar