http://www.xmasclock.com/

25 januari 2017

Trött,tröttare,tröttast

Känns som om nyåret tog min energi med sej,alltid nu och då kommer den tillbaka men så POFF,bortta igen.

Det intressanta är att på dagen är jag halv vaken,mestadels i mina egna tankar,känner mej halv svag och trött,men när gud ger natten så att säga,då är man varken trött eller svag eller tråkig,man tvinnar och vrider sej i sängen,kan tv-tablån utantill och ja..det är inte äns fullmåne.

Någon annan som har samma just nu? kan det ta slut snart? Blir vidrigt irriterad av småsaker,sånt som jag vanligen inte ens hade lagt märke till men nu..som om allt bara flyger på,eller så är det raka motsatsen,i do not care..

Vill ha tillbaka det s.k. vanliga rytmen,systemet..bort med det trötta. Och jo,jag äter mina vitaminer och allt detdär man borde..så brist på något är det väl inte.

Kanske jag fortsätter leva i dimman av tröttheten tills solen börjar skina mera och värma kinden dagligen,för ditåt kommer vi ju,snart är det vår.

2 kommentarer:

  1. Det är säkert mycket med både jobb och barn, familj, en massa saker som ska rulla på...
    Men man FÅR vara trött - man kan inte vara på topp och glad alla dagar.
    Kanske det känns bättre redan nu? När jag läser det här inlägget har det ju gått en tid :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är en hel del hela tiden ibland går allt rätt så smort andra dagar kräver det mera oljning...nu är det redan så som finn säger "voiton puolella" :)

      Radera