http://www.xmasclock.com/

6 februari 2018

I väntan på våren

Det har avverkats lite skog och buskar här intill oss och jag var ute och promenerade i omgivningen igår och tänkte att nu tar jag chansen att plocka hem lite olika kvistar,när dom för en gångs skull är lite närmare än vad dom brukar(jag kort,träden höga).


Det är nog en riktig väntan på våren när man har sina kvistar i vasen,noh,detta fall burken och timme för timme tittar man,har dom börjat slå ut redan? Men inte än..

Och så måste jag få dela med mej,JAG HANN detta år få tag i mina favorit klätterblommor igen..dom brukar typ försvinna direkt då dom kommer upp i butiken,men nu,ställningen hade just blivit upplagd med alla fina fröer,vi var där och vi fick dom!!


Dessa är mina favoriter på det sättet att dom växer bra,behöver förodling men sånt är det,dom blir täta,höga och har fina stora klock likannde lila-blå blommor,snyggt och ger bra insynsskydd,allt i ett alltså.

Nöjd!

2 kommentarer: