http://www.xmasclock.com/

6 oktober 2019

En födelsedag i min smak

Igår var det födelsedags dags, jag har kommit till den åldern då jag gärna firar på mitt sätt, med en presant som är en upplevelse hellre än nåt annat.


Jag ger gärna en vink om vad jag vill göra till dom jag firar med, alltså familjen, då slipper dom stressen av att planera.
Iår var det arabia och iittala museet som jag ville besöka.
Jag har varit här 2001 och stor trivdes.


Många intressanta saker att se på och inspiration får man såklart.


Efter besöket på museumet gick vi såklart ner till shoppen och hittade några saker att ta med hem.

Ett besök till hann vi med efteråt till Fazer. Finlands största choklad fabrik.


Vi gick en tur med guide och fick höra och se och uppleva massor med fina saker, inte bara jag var nöjd utan även dom andra i familjen.


Innan turen är slut får man äta så mycket godis man årkar och nog åt vi en och annan.


Innan vi gick hem handlade jag en hel massa godis inför julens godisbord, så vi är på gång för den säsongen också.


Vi var även ute och äta och sen kom vi hem och fortsatte firandet här.
En helt super härlig födelsedag blev det. Roligt att få fira med familjen och att alla är glada och nöjda.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin present, och så många fina saker du gör med familjen <3

    SvaraRadera
  2. Nuförtiden är upplevelse presanten så enormt uppskattade, man har ju allt så saker undanbedes för det mesta. Ibland behöver faktiskt inte en presant vara svårare än att nån vill sitta t.ex. Barnvakt <3

    SvaraRadera