http://www.xmasclock.com/

3 oktober 2019

Inte så bra vecka, men sånt kan hända.

Alla dagar kan inte vara bra dagar, men det finns nånting bra i varje dag.

Den meningen är bara så sann, på sista tiden har jag haft små problem med min kropp och man farar för en sjukdom som inte lät så jätte rolig.

Men eftersom ingenting är ännu till skrift så ger jag inte det så mycket mer än att just nu är det lite illa men man får se var det går därifrån.


Som tur har jag en massa fina människor runtom mej, om jag behöver en lugnare dag från jobbet så önskar dom att jag kryar på mej och behöver jag nåt skall jag höra av mej, allt fixar sej.

 Denna typ av jobb borde alla ha, men dom flesta är så själv centrerade och tycker allt är dåligt runtom dem, men kan det egentligen bero på nånting annat än dem själva? Ni vet detdär med energi.. Hurudan energi släpper du ifrån dej?

Förra veckoslutet var jag ännu väldigt omedveten om hur denna vecka skulle se ut och bra så, för jag njöt, vi njöt och så skall det vara, en viktig del av ett fint och bra flödande energi fält.

2 kommentarer:

  1. Du är en stor tillgång för oss på jobbet, och allt ordnar sig då man vågar berätta om sin situation <3
    Den första meningen i ditt inlägg är en mening min syster skrev på ett kort till mig en gång, på engelska dock - och det betyder mycket <3

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, jag trivs mycket bra med er. Javisst, dom orden är något att hålla i.

    SvaraRadera