http://www.xmasclock.com/

25 oktober 2022

Nytt fodral till telefonen

Fodralet på min telefon började se ganska risigt ut, det lossnade bitar från fejk lädret.

Telefonen är över två år gammal så dennes tid börjar sakta vara förbi så frågan lyder, köp ny telefon och nytt fodral eller lev med det gamla?

Fixa det gamla tänkte jag som ännu en tid vill ha kvar denna telefon.

Ni minns från några veckor tillbaka då jag gjorde örhängen av min gamla handväska(?) Här kan ni läsa om det.

Nu blev det nytt fodral till telefonen.


Framsidan blev smyckad med det egna horoskopmärket i en spirituell version. Vågen, ifall någon undrar.


Baksidan i sin enkelhet. Kanske kommer där något med tiden, vi får se.


Och sidan,här syns det bra att det är slitet, men, eftersom detta bara är en snabb lösning tyckte jag att det får vara sådär, drog lite färg där det lossnat bitar så det inte syns direkt då det tidigare varit en grå fläck.

Det blev lite tjockare, fodralet alltså, eftersom jag syddeför hand direkt på det nya 'tyget', men det funkar och såklart är det en vane sak med tjockleken.

2 kommentarer:

  1. Ja huh huh - vems fodral ser inte slitet ut 🤣 Såg EN annan telefon på vårt möte i dag som såg mer sliten ut en min, men det var INTE din. Tänkte då... ok, ingen fara med MIN ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror vi såg samma fodral då 😄 mitt får på detta vis lite mera livslängd fast den blev aningen tjockare.

      Radera