http://www.xmasclock.com/

27 juni 2023

Lediga dagar

 Jag har haft fyra helt lediga dagar efter varandra, har jag tagit det lugnt, -jo. Har jag även gjort saker, -jo. 

Jag har firat midsommar eller så heter det, men känns inte som midsommar då man inte ser eller känner doften av havet runtom en, man känner inte berget under fötterna eller den saltiga havsvattnet när man simmar. Inte finns det ute dass heller..

Jag var en sväng till grannstaden med junior och även gått omkring i den egna staden.

En sväng nere till saltbodan på glass.

Jag har rensat i mina odlingslådor och även klippt häcken runtom gården, varmt är det.


Snart blir det massor med jobb och få lediga dagar efter varandra, men vet ni vad,det är helt okej när man trivs på jobbet ochman har ändå tid för annat under dygnet.

2 kommentarer:

  1. Aaah, ja... sommaren bara rusar iväg - men bra att du hunnit ha ledigt också och att du varit i trädgården och jobbat där 🥰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, hinner bra vara i trädgården fast det blir på kvällen.

      Radera