http://www.xmasclock.com/

9 oktober 2011

B-day "party"

Det var igår,nästan all av mina närmaste vänner kom hem till oss för att fira min födelsedag som var förra onsdagen.
Jag bjöd på kvällsmål för att vara lite annorlunda,och det gick åt som smöret i solen!
Kvällsmålet bestod av: fyllda croissanter,3olika sorters meloner,pannkaka med hemgjord jordgubbssylt och vaniljgrädde,samt chokocolakakor!
Man skall även skölja ner det hela med något gott.

champagne i min farmors glas från 30-40talet,men vist fanns det även ett citron/ingefärs te.

Vi satt även ute på balkongen,ute var det runt 12-13grader men riktigt skönt var det med vår infra värmare på(vår balkong är inglasad)...eftersom vi faktiskt satt där över 1h!
Kvällen slutade med att kolla på tratten och finkel,vilket härligt slut alltså :D

Ett stort tack till er alla,jag hade det otroligt roligt...(psssst..vi tar det igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar