http://www.xmasclock.com/

20 oktober 2011

Project Julgubbe!

Vad hände med traditionen om att julgubben kommer på besök?
I två år har vi försökt få detta att hända...
Men ingen,jag repeterar INGEN,vill ställa upp...vad är det för fel?det skulle bara ta 10-15min...

Jag har nu detta år frågat tre stycken som brukar agera julgubbe..den första har inga platser hittåt och den andra har inte varit på några år julgubbe,den tredje har redan nitton ställen...NITTON,ohhoh,nu förstår jag nog varför Julgubben härtills bara har under natten slängt paketen under granen,det är ju faktiskt bråttom att hinna till alla ;)

Idag gjorde jag det absolut sista jag kunde tänka på,jag nämligen lade in en annons på facebook,bland mina vänner måste det väl finnas någon som vet nån som skulle vilja hjälpa till...får se hur det går,men helst av allt önskar äldsta sonen att det knackar på dörren på julafton och att där står julgubben!

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittar någon som vill ställa upp. Det är ju tradition att jultomten kommer :-)

    SvaraRadera