http://www.xmasclock.com/

18 september 2012

Jag är som jag är!

Vissa dagar har jag skitit hår,andra dagar har jag inte borstat det,
jag går med kläder jag köpte för 5år sen och tänker fortsätta göra det ända tills dom ger upp kontraktet,
jag sitter gärna och pysslar,mer än jag nu hinner med,
jag älskar ost,oliver,jalapeno och vill prova nya hela tiden,
jag vill öva mej vidäre på nya saker hemma där ingen behöver himla ögonen över att jag "inte kan det redan",
jag sover med sand i sängen..utan det känns det bara tomt,
jag skulle gärna bo på landet,nära havet eller var som helst där min kreativitet skulle ge mej det jag behöver,
jag har en massa onödiga kippor och koppor som jag själv står och funderar på att varför...ändå köper jag hem en gammal fin tallrik jag råkade se på loppis,
jag gör nya saker av gamla och jag väljer hellre ekologiskt än besprutat,
jag älskar alla årstider,naturen never let´s you down,
jag är lite av en teater mäniska..vilket inte passar för alla,
jag går inte på föräldra kvällar för jag har inte gjort mina barn för att få dingla med andra föräldrar,
jag kör mer än gärna äkta bil..men skulle också gärna byta ut till en hybrid,
jag gillar att bjuda på middag och tar gärna imot trevligt sällskap,
jag sitter gärna och lyssnar när någon vill berätta något som känns viktigt för dem,
jag äter när jag känner mej lessen  och när jag är glad,jag är verkligen inte en size zero,
jag gillar färgstarka strumpbyxor och andra klädesplagg,
jag är grymt människo skygg,men ändå har jag alltid hållit på med kundbetjäning,

Jag är en sådan som du gillar starkt och inte kan sluta vara vän med,eller så är jag den du aldrig skulle presentera för dina föräldrar...hursomhelst,jag är som jag är...ganska fab enligt mej och det är det som räknas!


3 kommentarer:

  1. dethär var så fint å ja tänkte dela de med mej på fb!!! otroligt fint skrivet, fakta som fakta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg just på Fb att du hadd dela linken :)
      Tack gullevän,det vämer hjärta!

      Radera