http://www.xmasclock.com/

19 september 2012

Jag undrar...

Att ha "pormaskar,blackheads",dom kallas så mycket olika...är inte bland det snyggaste som finns och mest stör dom ju oss kvinnor...många väljer att bara stå framför spegeln och klämma ut dom,andra köper hem såndärna limmlappar som man sedan kan dra ut dom med och andra köper olika tvättmedel...nåjah...
jag kom över ett tips på nätet där man inte behöver annat än en halv citron och honung(?)man gnider det ordentligt mot huden och låter det sen vara på i ca.5min...skall det verkligen hjälpa?

Man kan ju undra om inte hyn blir mycket irriterat av cirtonsaften och börjar torka,men honungen hjälper mot det...jag har provar detta nu några gånger och njaa,inte vet jag...kanske jag borde prova ännu lite till...men hyn är helt okej,kanske t.o.m snäpet mjukare(?)men pormaskarna sitter nog där änn... eller borde jag köpa en ny spegel...
..miljövänligare är det iallafall...värt för alla att prova,kanske det bara är jag som inte lyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar