http://www.xmasclock.com/

17 augusti 2015

Nagellack till nyckeln

Det finns ju en massa goa idéer som man staplar över nu och då,om dom sedan är så bra som det lovas vet man inte,men värt att prova kanske ändå.

Nagellack på hemnyckel?ska det hålla,ska det vara fiffigt?
Noh,fiffigt vet jag ej,men iallafall får man ju nyckeln målad i den färg man vill ha just då.


Jag tänkte prova en matt blå färg,bara att pensla på,jag höll dock fast nyckel me en tång bara för att göra det enklare,så jag inte behövde sitta och vänta med nycken i handen inna jag kunde dra på nästa lager färg..


..jaa,alltså jag lade gummiband runt tången så den hölls fast och kunde då ha nyckeln att torka över bordskanten medans jag unnade mej andra pyssel stunder.

Får se hur det håller,om det håller,men i prisklass sett är det ingen skillnad,bara roligt.

3 kommentarer:

  1. Inte så illa idé alls! Gillar den klarblå färgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha,kanske något även för dej?

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera