http://www.xmasclock.com/

4 september 2016

No more cotton pads!!

Äntligen har jag fått igång följande "rädda världen" projekt,ni vet vid makeup borttagandet brukar det gå åt en och annan bomulls "platta"..äsch,vad heter dom..nåväl ni vet domdär runda mjuka grejerna ni drar runt fejset med er valfria makeup-remowal vätska på,DOM,dom är nu på tack och hej listan.

Nu har jag av en gammal handduk klippt ut sex stycken runda bollar som jag med symaskinen six-saxade runt och dessa är nu vad som blir använt istället för bomulls dynorna.


Dessa kan man ju tvätta och använda om och om igen..och som makeup-remowal använder ju jag cocos-olja,världens bästa.

2 kommentarer:

  1. Toppen gjort av dig! Jag skulle inte ens ha kommit på idén! Och händig är jag inte heller för fem öre... :-)
    Bra att det finns sådana som du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D tackar så mycket,det finns alltid något som kan användas istället för det man tror är originalet,eller så är det bara att hitta på något :)

      Radera