http://www.xmasclock.com/

10 maj 2019

Välkommen på trädgårds besök

Jag är så överlycklig, spänd och nervös på samma gång.
Vi skall nämligen vara med i evenemanget Öppna trädgårdar första veckoslutet i Juli.

Här nederom får ni se en liten screen shot från Öppna trädgårdar sidan, där är det utsatt enbart datumet 7.7 kl.12-17  då det är den internationella dagen men vi tar alltså emot gäster redan 6.7 från kl. 10-17.


Det skall komma upp även på Lovisas öppna trädgårdar web-sida genast då personerna som sköter det får tid till det.

Skall bli roligt att se nya ansikten, prata lite trädgård och se reaktionen när jag faktiskt inte riktigt vet vad mina blommor heter, jag går ju mera under tanken : "är det fint vill jag ha det och prova"

Kommer du att gå på öppna trädgårdar, där ni bor eller åker ni på utfärd? Berätta i kommentars fältet.

Och välkommen i sommar 💚 vi ses!

2 kommentarer: