http://www.xmasclock.com/

27 maj 2019

Poff i postlådan

Idag kom dom, affischerna, flybgladen och nummerlappen från trädgårds föreningen.



I söndags var det årets första öppna trädgårdar, vi var inte med då eftersom vi har anmält oss till 6-7.7, men ändå hade vi besök just då jag själv inte var hemma.

Och en av mina grannar hade också fått besök då det i Öst Nyland hade varit deras adress i tidningen på vår gårds plats, inte lätt dethär med mycket nummror och ställen för en skribent att följa.


Hur som, genast då jag fick tag i pappren från föreningen var jag snabb att fixa till den så den hålls uppe vid vår postlåda.

Jag satt vår trädgårds nummer 1b lite utanpå dom andra datumen så det enbart syns dom dagarna vi är uppe, ifall nu nån råkar titta på skylten innan dom kommer in på gården.

Det kommer att bli så spännande, får man positiv feedback, tips, glada miner eller bara skit eller kanske inte fler än fem personer uppenbarar sig, man vet ju aldrig. 

2 kommentarer:

  1. Wau! Inte för att jag vill att sommaren ska gå fort - MEN, i väntan på första helgen i juli <3

    SvaraRadera
  2. Jag försöker hitta på andra grejer också imellan, men tankarna tvinnar nog ändå en hel del på gården.

    SvaraRadera