http://www.xmasclock.com/

22 december 2011

julbesök!..

Hör och häpnad,jag var på julbesök igår...oftast brukar jag bjuda alla över till oss,men riktigt trevligt att få sitta ner och inte själv behöva springa med kaffe kannan omkring!
Jag var hemma hos miss J och miss H,första gången hemma hos dom,några kvarter ifrån mej...och dom har bott där i snart två år skulle jag tro...vi bytte lite plastpåsar med trevliga innehåll(kan jag tänka mej..*blink blink*).

När jag sedan kom hem fick vi julbesök...av den sötaste Moa,ni minns säkert Moa från det här inlägget..

Hon kom förstås utan sin Mr.B då dom gått skillda vägar i början på veckan,men utan eller med,är hon ändå en trevlig person and we love her alot!...och inga tårar fälldest under dom timmar hon var här...och det kom en hel del glada miner,så det blir nog bra...fast det för tillfället känns tomt och tungt!

Idag(torsdag) kommer pojkarnas momi på besök och jag tänker börja förbereda mat till jul...försöker titta in ännu före julafton,puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar