http://www.xmasclock.com/

4 januari 2012

Förstår inte..

Jag "vaknar" alltid upp då sönerna lagt sej,det är ju min tid som börjar då,tiden som jag kan göra vad som helst med utan att bli störd, energin växer helt enormt och sedan har jag svårt att få mej i säng,så jag är uppe ännu runt två på natten.

Sen när jag äntligen lagt mej och somnat,då kommer sambon hem,och berättar han då något som hänt under hans "dag" på jobbet när han ger mej en go´natt puss så blir jag förstås inresserad och stiger upp för att få höra mera...nästa gång jag lägger mej är klockan runt halv fyra,kanske halv fem...och åtta tiden vaknar första sonen...detta resulterar i att jag känner mej grymt trött en tid under dagen,men ändå inte så trött att jag skulle vilja lägga mej ner för att vila.

Och så är det följande kväll...igen,energin höjs to the max och jag är igen uppe lääääänge...jag förstår inte,tar inte detta slut?det har ju ändå hållit på i någon månad redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar