http://www.xmasclock.com/

26 mars 2012

Trevligare för näsan

Det snörvlas riktigt ordentligt hemma hos oss,mest lill killen,han kämpar verkligen med sin näsa som vill vara täppt hela tiden...och man får ju inte torka näsan hans,han blir helt vild av sej när man kommer med pappret nära,det måste väl göra illa på något sätt kan jag tänka mej.

På natten har jag torkat hans näsa med blöjtyget(sideharso)och då har det inte varit några större problem.
Idag tog jag fram näsdukarna jag fick av min mamma,näsdukar from back in the days,sådana jag minns att min mofi använde,och jag tyckte han var konstig som torkade näsan på en tyg bit..

Näsdukar för barn har barnmotiv,och initsialerna av min mamma som min momi sytt in,i så litet och snygg stil att jag nästan inte kan tro det,och hipp hej,inga problem att torka näsan,skönare och trevligare tycks det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar