http://www.xmasclock.com/

20 mars 2013

Blää..

Host,host,nys och snuva,lite feber på det,en stor soffa men jag envisas med att ligga på den lilla delen under mitt täcke med en stor rulle papper,tv-remoten och telefonen...jag hatar att vara sjuk såhär att man inte årkar göra något,jag mest sover..och däremellan funderar jag på hur jag "måste" bli frisk till weekenden då jag har ett ton med saker inbokat.

Jag försöker dricka så mycket som möjligt,äta vitamin rikt och hela fadirullan,men har ni några bra huskurer att komma med så var inte blyga,kommentar fältet är ert!

4 kommentarer:

  1. Vitlök och vitlök, i kur eller hela tiden...
    Miss H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar vitlök,men då jag är sjuk har jag jätte svårt att få ner det..

      Radera
  2. Stort krya på dig kära du!
    sv: Nämen åh, så otroligt glad jag blir att du tycker det. Tusen tack finaste!
    Torsdagskramar. ♥

    SvaraRadera