http://www.xmasclock.com/

18 mars 2013

Tänk att bli så bortskämd

Om man känner mej vet man att jag älskar ost,nästan så det är på gränsen till snuskit..
Alltid nu och då blir jag bortskämd av sambon,han brukar köpa hem dendär mycket passliga lilla förpakningen av Castello,den innehåller små små ostar,men ändå tillräckligt stora för oss två.

Även någon annan ost brukar slinka med..men så ska det va..,i den lilla förpackningen finns en gräslöksost,ananas/mandel ost,svartpepparost samt vit och blå mögel ost.(den stora osten i mitten var en 3sorters paprika ost),lite olika kex till och lite skivade äppel,ett gott vin och en bra film...Det blir garanterat fulla poäng,varje gång!

Vill rekomendera ett billigt gott vin,den heter FlipFlop,ni kan läsa om den Här.

Nu skall jag återgå till kalas förberedelserna,här blir det 5års kalas.

2 kommentarer:

  1. Här har du en till som älskar ost!!! Skulle aldrig kunna ta bort ost från min kost...
    Gillar även din bricka i marmor!!!

    Ha en fin dag!
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Ost,bättre än choklad tycker jag...
    Brickan är ett aktions "fynd",den låg i botten på en byk korg jag ropade in...den snurrar,väldigt praktisk.
    Tack för att du tittat in,och även lämnat en kommentar.
    Hugs!

    SvaraRadera