http://www.xmasclock.com/

13 mars 2013

Stoppar,stoppar!

Det börjar väl bli slut på vintern,ute kanske det inte märks direkt,men inne hos mej märks det,jag sitter och stoppar mina yllesocker,inte första gången denna vinter och säkert inte sista,men då det börjar komma närmare våren så stoppar jag mycket mer,eftersom nästa vinter vill jag inte ta ut dom från lådan och börja med att stoppa.

Dom flesta av mina yllesockor har jag fått i julgåva av Miss H och Miss J,man kan tycka att det är en tråkig presant,men det är verkligen något jag uppskattar enormt,något jag faktiskt använder och använder och igen använder,stoppar och använder.

Den ursnygga stoppsvampen har jag ärvt av min mamma som igen har ärvt den från hennes faster tror jag..om den är ännu äldre än det vet jag inte,men mycket dekorativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar