http://www.xmasclock.com/

26 augusti 2013

Fullt så roligt

Ett fullspäckat veckoslut har vi bakom oss,sjuka fötter och glada minnen.
Jag har befunnit mej på LHH i dagarna 2...och inte så fel avslutning på veckoslutet blev det heller...Bilderna får presentera det mesta..


Cerisa´s Giftshop hade en massa fina saker av gammalt och nytt.


 
På torget kunde man hitta b.la. en massa emalj,men ingen kockums...


På alla loppisar fanns det något gammalt vackert man gärsna skulle tagit med hem.


Dom gamla husen var i focus men vi valde att inte gå in,utan njöt utifrån.


Det var kö in till stan.

Det fanns gamla lemonad flaskor..minns ni?


Nu kan man även köpa finsk pressad linoljesåpa,hurra för det!


Känner ni igen bollen? Ikeas maskros-lampa har fått en ny look.


Gott för alla fanns det..


Jag var ju där med min sköna vän Muriel.


Fina gamla skyltar fanns också.

 Och mera gott...


Trängsel på torget och i hela staden för den delen.


Ny barnvagn någon?

Har man trädgård så...

Veckoslutet slutade med roligheter för såväl mej som killarna,vi åkte ånglok..Från Lovisa till Mörskom för 10€,inte helt fel :)


Och ni undrar om jag fyndade något...jaa,tomhänt kom jag inte hem,en mandelkvarn från 60-talet,lite ätbart,lite teskedar...såntdärent behövligt som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar