http://www.xmasclock.com/

1 augusti 2013

puuust stön tår

kära vänner...dethär sku bli ett känslosamt inlägg men...nåjah,det ligger nu till på det viset att datorn ville inte leka med mej mer(såklart just nu när jag hade en massa trevligt att komma med)

Så nu är jag nere,jag menar verkligen nere..datorn är hos dr.nick som försöker förstå vad som hände då vi själva försökte hjälpa datorstackarn och det skräpet ville göra oss illa med att ta bort ALLA våra sommarbilder som vi inte änn har hunnit lägga på skiva eller sticka...

Jag är så otroligt bitter,men försöker tilika hålla positiv ställning om att dr.nick får fram något och med tanken "jag minns ju stunderna då jag tog bilderna"...nåh det sistnämnda hjälper väl ingen,ARG!!

Här hade jag tänkt komma med en dröm om skördefest inlägg,men nu får ni bara hålla i tanken om saftiga stekar,smör glänsande grönsaker och socker söta äpplen.

Vad lär vi oss av detta?...precis! (betyder det ni tänkte just där)

Kram å gunatt då bara...

psssst,om här finns mycket skrivfel så skyller jag allt på min tablet,det är inte så enkelt som det ser ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar