http://www.xmasclock.com/

19 augusti 2013

Som en liten burk godis

Jag fick höra att det var special pris på kokosoljan i natur affären här i stan,så jag gick iväg på uppköp,kokosolja är inte helt obekant för mej,men jag har aldrig ännu haft den hemma i såna syften jag nu har den,jag tänker nämligen använda oljan till håret(som ni säkert vet har jag inte använt shampoo på många många månader,ändast om det är mycket bråttom),jag kommer att ha oljan till kroppen,munnen och allt man kan tänka sej..
Blev ni med ihop skryttade ögonbryn nu?



Ta det lugnt ni kan läsa mer Här och Här eller på engelska Här bara som exempel..och det roliga är att det doftar ju godis,tänk att varje gång man öppnar burken får man sitt sötbegär uppfyllt genom näsan,bättre sniffa cocos är något annat vitt lixom.

Glöm inte att delta i utlottningen av "svampen"...bor ni utomlands går det lika bra att delta,den kommer nog hem till er med ;)

Måndags Hugs!!

4 kommentarer:

  1. Har använt kokosolja nu till lita allt möjligt hela sommaren; solskydd, sår vård, mat, te, morgonmål, fuktighetskräm, i håret - listan är hur lång som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen,det är helt otroligt hur mycket kemikaliskt man kan börja slänga ut och go back to basics så att säga..I Like!!!!

      Radera
  2. Åh så härligt!! Älskar kokosolja :)
    <3 Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag gillar starkt det att man kan använda det till så mycket,roligt att höra att andra också använder det..

      Radera