http://www.xmasclock.com/

23 september 2014

Färgkod

När jag första gången kom över böcker som var radade i en sårts färgkod blev jag så glad ,skulle jag ha en massa böcker skulle jag också vilja ha dom på det sättet..men så är ju inte fallet,


Och om man inte har möjlighet att göra det på ett sätt måste man väl ta och göra det på något annat sätt..
Jag är som jag vill kalla det och volontär jobbar på en liten klädaffär här i stan och eftersom man får lite fria händer gick jag lös på kläderna och lade dom i färgkod...

Här kan man nu komma på besök,kolla in just den färgen man själv gillar,kolla om det finns i rätt storlek, prova plagget,bli glad och nöjd och köpa hem härligheten..hur enkelt som helst..inget onödigt sökande,bara rakt till färg.


Just nu ligger färgkods hyllan full av klänningar till fest och lite mer finare tillfällen,toppar och snygga skjortor..på Aleksandersgatan 5A2,Only for you!

Syns där!

2 kommentarer:

  1. Jag måste nog komma in och titta i affären - jag har inte varit där sedan flytten och det är ju verkligen ett tag sedan. Har ni stora storlekar typ 48/52 eller XXL?
    Har hört om människor som inreder med böcker och just som du beskrev, med färger. Jag sålde nästan alla mina vid flytten. Böcker är ofta fina men jag läser dem sällan mer än en gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen in,vi har vissa plagg som går ända till 3XL...jag kan inte riktigt vilka dom är ännu,men försöker komma igång :)
      Jag tycket idén med böckerna var super rolig och att föra det till kläderna lite extra roligt..

      Radera