http://www.xmasclock.com/

16 september 2014

Från en fantastisk grej till en annan..

Förra veckan var jag sista dagen på det härliga lilla cafét och praktisera..tiden gick alldeles för fort men jag hade det helt sjukt fantastiskt och kommer att sakna tiden där massvis.

Den sista dagen börjadest med en kopp varm kakao och semla fylld med ost,men det slutade inte där..


..efter en liten stund kom det ett glas bubbel,här skulle det firas att jag varit en del av deras familj och varit omtykt,ni kan tänka er att jag blev mycket glad...


Dagen gick lugnt och stilla och jag hade tid att knäppa ännu några bilder från gården där det är ute servering..


Solen sken från en klar himmel,det var varmt i luften..allt annat än vad september brukar vara..
Jag slutade dagen med tårar i ögonen,allt var så vackert,allt var så spännande att lära sej,alla som kom och gick var på bästa humör och inte en sur min fanns så långt ögat kunde nå,allt var familjärt...

Jag tackar från hela mitt hjärta...och behövs jag igen,kommer jag så gärna.


Men följande dag fick man svaret igen...livet fortsätter,när det ena tar slut kommer det något nytt..vi blev bjudna på kräftskiva.
Härliga röda fantastiskt dilldoftande kräftor,med två olika sallader,vitlöksbatong,snaps och vin..vad annat kan man behöva?


Vi åt tills vi just och just årka öppna munnen mer,ni vet ju hur gott det är med något gott,man äter tills man ännu skulle kanske just och just årka med lite till...


Vi fick även njuta av glass till efterrätt,här kan det aldrig gå fel,aldrig.
Och att det blev en hel massa sett genom vinglaset kan nu tänka er..sällan det blir vid en flaska..


Tack till Mr.B och Moa för en underbart god kväll...underligt snabbt måst vi ha kommit hem också för jag minns knappt vår skjuts...

Imot nya fantastiska upplevelser och dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar