http://www.xmasclock.com/

15 november 2016

..Men jag gillar ju inte bara vitt..

I mina ögon är det något riktigt tråkigt att titta på inredningsbloggar,inrednings sidor på typ facebook och sådär..det är vitt,bara vitt och mera vitt,vitt är så tråkigt när det gäller inredning tycker jag,jo visst kan man ha vita väggar men snälla skippa den vita dörren,vita soffan,bordet,mattan och gardinerna,det blir ju värsta sjukhuskänslan.

Ja..så nu vill jag visa detta rum...



Detta är min matkällare,som har blivit strippad på allt och fått sej en rejäl omgång med just vitfärg,ÖVERALLT!
Det är bara dom fluffiga väggarna som fattas så skulle det kunna klassificeras som ett dårhus rum..här kan jag inte trösta mej med något annat än att det som skall komma in dit är inte vitt.Sådeså.

...några dagar senare,såg det ut såhär,det vita är inte så vitt mera,nu är min matkällare en vinkällare istället,mattan skall ännu bytas ut bara rätt matta kommer imot och en liten detalj fattas så 98% är klart.


All credits går till fästmannen som blir inspirerad då jag börjar demolera,vårt sammarbete har igen gett resultat och nog går man ju gärna in och försöker hitta en vinflaska som passar till blivande maträtten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar