http://www.xmasclock.com/

11 juni 2012

Svår?

Jag får så ofta höra att det är så svårt att hitta på något åt mej,jag är så krävande!-Jaha,brukar ja svara,och börjar sedan fundera över hur krävande jag egentligen är?

Själv är jag verkligen av den åsikten att jag är absolut värd det bästa,och jag har rätt till det jag vill ha...gör det då mej till en materialistisk idiot?behövs det en massa pengar för att göra mej glad?
-Nej då,jag kan försäkra er över att det jag för det mesta vill ha behöver inte kosta mer än en tie lapp kanske...om ens det...mycket möjligt kan det även vara "gratis"...

Saker jag starkt gillar att få:
  • Tidningar med pyssel/trädgård/interiör som innehåll
  • Jordgubbar/bär av alla de slag
  • Snittblommor (gärna tulpaner eller solrosor)
  • loppis fynd...typ gamla plåtburkar,knappar,tyg..man kan göra vad som helst av allt.
Jag kunde fortsätta ännu längre,men ni förstår säkert...Lycka är inte alltid pengar!

Man kan nästan säga som så,är det något du inte behöver,behöver jag det!
Jag är ännu totalt lessen över att jag fick höra att min en vän hade slängt bort sin mormors gamla knästrumpor som fanns i otaliga färger,*suck* vilka fina saker det kunde ha blivit av dom...

Att människor tror att ingen vill ha något är så FEL...jag ser möjligheter i det mesta,ja även sådant som är trasigt!

Inte tycker jag att jag är så svår...eller va tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar