http://www.xmasclock.com/

19 augusti 2012

Weekend Tips!

Jag fann ingen tid att på fredag lägga in ett inlägg då jag varit med och förberett inför husets grillfest,men nu vill jag dela med mej några få små trevliga idéer jag kom med till festen.

 Vimplar gör det lite mer festligt,något ingen hade tänkt på,vi satte en kväll och pysslade ihop en ordentlig rad med vimplar av gamla tapeter.
 Gamla stora glasburkar som varit gurkor i blev som lykta för blockljusen på borden.
 Och varför inte använda en gammal stor kruka på fot till att lägga drickorna i,ser lite snyggare ut än att dom är i pafflådor etc.
Och en ny upplevelse för dom äldre invånarna blev det då jag grillade en hel del marshmallows...nu kan dom säga till sina barnbarn att "mommo vet nog vad det är,för jag åt sådana förra sommarn" ;)

Små enkla saker som gör en fest lite roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar