http://www.xmasclock.com/

17 oktober 2012

ARG!

Vad är det med den svart lilla ändan på ljusen?vad är det som är så farsinerande med att få bryta ev den lilla svarta vek-ändan?
Jag minns hur jag bara måste göra detta när jag var liten,mamma var grymt förbannad när inga ljus hade kvar någon veka alls...alltid borta.alltid ner rivet till det sista..

Idag har jag samma problem,alltså jag river inte bort veken utan det gör nu min yngsta son...varje morgon när jag kommer till vardagsrummet är det likadant...veken är borta...
Måste väl skylla mej själv att jag glömmer ljusen på bordet varje kväll...men ändå,ARG!

2 kommentarer:

  1. Nja, något är det väl som gått i arv... hahahaha! Men visst är det retligt när man ska tända dem sedan, jag tror det är något inre tvång som gör att man inte kan låta bli...

    Tusen tack för att du kikade in till mig! Bakelserna är vanliga mandelmusslor som är köpta på affären och sedan vanlig grädde och jordgubbssylt. Men man kan såklart välja att ha i vad som helst. Enkelt och supergott!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är enormt retligt! men alla goda saker kan väl inte gå i arv :D
      Tack,jag skall prova själv göra mandelmusslor,har länge försökt komma fram till vad dom äe(ser så goda ut) och på din blogg var det så passligt att fråga,tack verkligen!
      Roligt att du tittade in här med.

      Radera