http://www.xmasclock.com/

25 oktober 2012

Beställning..

Min gulliga vän little miss J,hade hittat med sin mamma på återvinnings centralen en lampskärm..formen var rätt,storleken var rätt..men inte utseendet..vad gör man då? Jo man hittar det perfekta tyget,i form av en gardin kappa...man pratar en stund med mamma om ifall man kunde våga fråga mej om jag skulle vilja prova göra om lampskärmen,vadå...DET ÄR JU KLART!!!
Igår kom skärmen till mej,då såg den ut såhär,och tyget såhär...
Nästan exakt 1h senare efter att jag rev första tråden sönder i skärmen skickade jag meddelande till little miss J och frågade hurudan deadline jag hade,så jag skulle lite veta hur snabbt den skall vara klar...efter att hon svarade att det inte är någon brådska skickade jag följande sms,med texten:"gå in på facebook... ;)"

Där hade jag lagt in följande bilder..



Vad kan jag säga...jag gillar sånhärent...enkla små utmaningar,där man får sitta och peta och fundera...en timme,och jag var klar!
Nu har skärmen fått stå övernatten och torka det som blivit limmat,och den ser faktiskt hel bra ut!

2 kommentarer:

  1. Helt otroligt att du är så snabb och vi är super glada över att ha en "handy woman" som vän till oss. Miss J väntar på att hämta skärmen och sätta den på sin egen plats, i stället för den "gamla skärmen" du också pimpa upp till henne. WLU! Miss H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjet är helt på min sida,roligt var det juh!

      Radera