http://www.xmasclock.com/

10 mars 2014

Dela med er..

Nu när vintern börjar vara bakom dörren och våren skiner in med sina allt mer värmande strålar,då är det dags att dela med sej..och när ni får veta vad så säger ni "arg,varför tänkte jag inte på det då..."

Jag rulla omkring på pinterest igen,alltså det fantastiska stället som får en fastsatt på stolen i timmar..där hittade jag denna bild..


Tänk,alla domdär korta stumpparna från alla projekt med garn ni hållit på med i vintras,dom som ni har sparat på(hehhe) dom kommer nu i användning för fåglarna när dom skall bygga sina bon...hallå...varför har inte jag tänkt på det tidigare(?)

Men jag har ändå en massa små garn som jag sparat ifall man någongång skulle behöva,alltså så småa att dom inte kommer att bli gjorda nått av och så har jag en del garn som är så trasslade i varann att man får mera nervsammanbrott än lycka av dom,så jag tog tag i saxen och började klippa.


Sen tror jag att jag skall söka fram lite hönsnät,vika det dubbelt så att hålen blir lite mindre och lägga garnet däri och sedan ut någon stans hos min mamma eller så...där finns det massvis med fina fåglar som säkert gärna skulle dekorera sitt hem med lite färggrant.

pssst...lägger upp bild på instagram sedan när det händer...snede86 heter jag där..vi syns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar